آریاناآریانا، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
آریاآریا، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
آرینآرین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

سه قلو های آریایی (آریانا، آریا، آرین)

جوجوهای خوشگلمون کم کم دوماهه میشن

1397/2/13 17:33
نویسنده : نسیم و ایرج
156 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزای مامان و بابا این روزا خیلی من و بابایی کار داریم و باید به شما خوشگلا برسیم برا همین زیاد وقت نمیکنم مطلب بذارم باباتون خیلی به من کمک می‌کنه و واقعا با تمام وجود فداکاری می‌کنه که من و شما در آرامش باشیم. شما کولیک زیادی دارید و خیلی گریه میکنید سه روز دیگه دو ماهتون تموم میشه و من امیدوارم دیگه دل درداتونم خوب بشه ما الان ۱۲ روزی هست اومدیم خونه مامان جونیتون تو سمنان و اونا رو کلی اذیت میکنیم تو تهران هم مامان جون و بابا جونیتون خیلی به ما کمک میکنند . دیروز آرین جون خیلی گریه کرد و من ترسیدم خدای نکرده از گریه زیاد آسیب ببینه برا همین گریه ام گرفت و بهش گفتم تورو خدا گریه نکن وای خیلی جالب بود که آرین تا گریه منو دید دیگه گریه نکرد وای خیلی حس قشنگی بود
سه روز دیگه باید واکسن دوماهگی تون رو بزنیم من خیلی نگرانم و از خدا می‌خوام شما خوشگلام کمتر اذیت بشین و همیشه در کنار پدر فداکار و مهربونتون بخندید آمین
پسندها (2)

نظرات (0)